vineri, 23 noiembrie 2007

TRAIESTE-TI VIATA PANA NU E PREA TARZIU....


De multe ori cand mi se intampla vreun lucru nedorit ma simt asa descurajata incat mi-e foarte greu sa merg inainte cu capul sus, dar totusi am inteles ca viata trebuie traita pana nu e prea tarziu!Va veni momentul cand totul se va termina ...Dar sunt atatea obstacole,atatea rautati.......atatia oameni care nu pun mare valoare pe sentimentele lor....vor doar sa-i vada pe ceilalti suferind......

Oare de ce o persoana isi da seama ca a gresit abia dupa o perioada foarte lunga de timp?.....Oare de ce ne este asa greu sa iertam?......

Oricum,......orice s-ar intampla.....traiti-va viata si nu uitati ca.....aceasta este scurta si alta nu mai este!


3 comentarii:

Grațiela spunea...

stii... ceva de genul acesta am simtit eu ieri... Cand tata a venit de la Cluj, dupa ce lipsise 2 zile...si am simtit ca mi-este un dor imens de el...
Mi-a zis la un momentdat ca zambetul meu valoreaza o viata de om... La auzul acestor cuvinte am simtit un imens gol in stomac si mi-am dat seama...cat de scurta e viata daca poate fi asemanata unui zambet sincer.
Mi-am dat seama ca eu in rautatea mea cotidiana ignor pe cei pe care ar trebui sa ii protejez, asa cum ma protejeaza ei pe mine. Atunci, in fata ochilor mi-au aparut doi batrani ce pretindeau a fi ei...parintii mei si mi-a rasarit pe obraz o lacrima. Acum imi dau seama ca prin "traieste-ti viata pana nu e prea tarziu" se poate intelege si altceva decat ce pare. Traieste-ti viata alaturi de cei dragi pana nu e prea tarziu (atat pentru ei cat si pentru tine)...

C M spunea...

uneori...cred ca viata este foarte dura pentru o persoana ce pune totul la suflet, adica...timpul trece iar oamenii raman la fel: niste egoisti!!Dar in ciuda tuturor,...trebuyie sa ne traim viata alaturi de cei dragi(care ne iubesc cu adevarat) pana nu e prea tarziu!!

ana&fluffy spunea...

"Oare de ce o persoana isi da seama ca a gresit abia dupa o perioada foarte lunga de timp?.....Oare de ce ne este asa greu sa iertam?......"

Pentru ca suntem oameni.E ceva normal. A gresi e omeneste, a ierta la fel.Depinde de fiecare cand isi alege momentul sa ierte

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones