marți, 6 noiembrie 2007

AZI AM RETRAIT MOMENTE SPECIALE...


Datorita faptului ca azi am intrat mai tarziu ,am profitat si am mers la fosta mea scoala.De cum am intrat ,amintirile s-au napustit asupra mea insotite de siroaie de lacrimi....am pasit cu pasi timizi spre cancelarie cu gandul de a o revedea pe fosta mea doamna diriginta.Am asteptat-o ,dar intre timp am revazut-o pe doamna de istorie.Si cand ma gandesc ca la prima mea lucrare dintra 5-a credeam ca iau 7...dar uite ca nu a fost asa!Dintotdeauna mi-a placut istoria dar sincera sa fiu asta s-a datorat in mare parte si doamnei profesoare!Stiti ce se zice:materia se invata mult mai usor daca apreciezi si profesorul.In continuare am revazut-o pe doamna profesoara de biologie...pur si simplu n-am cuvinte!Dar timpul trecea si iata ca persoana pe care eu o asteptam cu nerabdare nu sosea..cand dintr-o data imi apare in fata acelasi zambet dintotdeauna!Am imbratisat-o si i-am spus cu emotie ca tare dor mi-a fost de dumneaei...incercam din rasputeri sa-mi ascund lacrimile care veneau fara sa vreau.La plecare mi-a urat ,,Bafta!,, si i-am multumit plecand ,desigur, oarecum posomorata!Ma gandesc oare de ce timpul nu poate fi dat inapoi?.....o intrebare oarecum prosteasca asa-i?....dar......mi-e dor de vremurile din generala,cand simteam ca intotdeauna sunt protejata de cineva.Oricum viata merge inainte...vrem ori nu vrem...

Niciun comentariu:

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones