luni, 12 noiembrie 2007

INGERUL NECESAR..


Pe data de 9 noiembrie 2007,eu impreuna cu colega mea, Andreea, am avut ocazia de a merge la premierea unui film,probabil cel mai asteptat lungmetraj romanesc.Titlul ne-a trezit inca de la inceput curiozitatea:,,Ingerul necesar,,.

In rolurile principale au fost Anca Florea (Am remarcat la ea usurinta cu care isi juca rolul) si Constantin Florescu.Pe parcursul filmului am inteles ca Ana(Anca Florea) este o tanara pianista ,cu o diversa clasa sociala....si anumite probleme afective.Se simte prizoniera propriei vieti ,de aceea se refugiaza compunand melodii.

Finalul filmului a fost de-a dreptul ciudat intrucat nu l-am inteles foarte bine.Totusi cuvintele actorului Constantin Florescu s-au adeverit: nu a fost un film ca oricare altul.


Distributia filmului :

- Anca Florea;

-Constantin Florea;

-Alexandru Unguru;

-Cezar Hermis;

-Cristian Lolea;

-Cristina Jurca;

-Clara Uncu;

-Emily Daller.

Regia:Gheorghe Preda

DIstribuitorul international:Transilvania film.

Niciun comentariu:

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones