luni, 28 martie 2011

Păi ... aşa nu, iubire!


Cred că şi dacă aş fi încercat să învăţ matematica din facultate, tot mi-ar fi fost mai uşor în comparaţie cu ... jocul ăsta stupid dintre noi. Recunosc că până acum, nici nu mi-am dat seama de "importanţa" lui, dar în momentul de faţă sunt măcinată de gândul că din nou liniştea mea a plecat către ţările calde ... sau mai bine a plecat în neant. Ştii cum e? Că ăsta nu e un succes pentru tine, ci cea mai mare prostie de care putem da dovadă. Căci, dacă măcar unul ... "spunea" nu ... atunci cu siguranţă, aş fi putut afirma: da, unul dintre noi este matur ... este cu capul pe umeri.

... SUCIND povestea pe altă parte, mi-ar plăcea să cred că ... este un "joc" curat din partea amândurora, dar ca de obicei unul ... lucrează "cu şmecherii". Trimful este triumf când duci greul până la capăt.

Tare mult mi-ar plăcea să "mai spui" şi tu "câte ceva" despre asta, iar dacă nu ... am să las rezolvarea pe seama laşităţii şi am să supravieţuiesc mai departe!


Uite, asta, chiar ţi-o dedic ... DIRECT! S-o asculţi!





p.s Te rog să faci abstracţie de videoclip ... şi să simţi doar versurile! Cred că ... ai nevoie de puţină sensibilitate ... cel puţin ... când mă mai "desfăşor" şi eu prin viaţa ta complicată, complexă, ... tentantă, vibrantă ... ştii tu continuarea! :d

Niciun comentariu:

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones