duminică, 6 martie 2011

Spectacolul este făcut pentru artişti! Nu pentru cei care vor să fie în centrul atenţiei!



Am atins cu mâinile negrul imaturităţii tale şi am gustat pentru o clipă un miez din mizerabila lume ascunsă sub o învăluire de miere.

Să-ţi explic, dragul meu: procedura este simplă ...


Se spune că o greşeală o vei comite de mii de ori, până într-o zi când, vei realiza că trebuie să schimbi cursul sentimentelor tale.
Asta mi s-a întâmplat şi mie.
Am greşit, dar să spunem că într-un mod util. Aşa cum ţi-am mărturisit într-o minunată zi de joi, nu regret nimic. Totul se va păstra, aici, într-un colţ de suflet. Dar doar atât.
Restul este tăcere.
Restul ... este durere.

Cu alte cuvinte ... aşteaptă-te să nu mai vin.

P.S Îţi doresc multă fericire, "cu mulţi boboci" !
P.P.S Eşti un laş!

Niciun comentariu:

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones