vineri, 12 februarie 2010

Întotdeauna mi s-a părut greu să conduci o maşină ... sau mai bine - zis un autoturism ... căci de un camion, spre exemplu nici nu mai poate fi vorba.

Astăzi am avut prima oră de conducere şi am aflat o grămadă de lucruri, pe care înainte nu le ştiam la o maşină. Degeaba încerca tatăl meu să-mi explice ... aşa în linii generale ... inutil! Nu îl băgam în seamă. Acum ... merg pe stradă şi mă uit după semnele de circulaţie ... (sunt aşa multe, încât pe unele le confund, dar mă scuz prin faptul că sunt la început şi ... de acum încolo trebuie să le iau în serios!)

Ce mi se pare cel mai greu? Schimbatul vitezelor ... însă ... recunosc: abia aştept următoarea oră!

Şi ... sâc, Dani! Nu s-a întâmplat nimic ... totul este în regulă ... vâlcenii sunt teferi! (nu mai este nevoie să îi avertizezi prin anunţul acela la Realitatea! am trecut proba de foc!) :))

10 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Eu tot inchis in casa o sa stau cand ai ore :))

De ce nu povesti si de intersectia nedirijata? =))

R spunea...

:>

Andreea spunea...

:)) Tare-aş vrea să te văd cum conduci!!!

C M spunea...

A fost prima oră ... nici nu mă gândeam că o să conduc în oraş ...

O să mă vezi ...

Dar sunt la început ...

Uf ... şi ce mă stresează schimbatul vitezelor!

C M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iuly spunea...

De abia astept sa te vad si eu... cum iei curbele ;))

Adela spunea...

Am condus si eu dar nu cu instructorul... mi s`a parut ceva special, diferit ..n`am avut probleme cu "muritul" motorului, in schimb era mai greu cu schimbatul vitezei.. Deja astept sa dau de permis ( prin august) .. iar tu bafta..sa il iei din prima! :*

C M spunea...

Mersi!!!

După ce îl iau ... mergem să ne plimbăm undeva afară din oraş!

Promit!

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Auzi la Madalina... sa ne plimbam cu ea prin oras... :D Care aveti curaaaaj? :">

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Ca sa nu aduci ca argument faptul ca ai trecut examenul...

Matusa mea in prima zi in care a luat carnetul a facut un contact serios cu un stalp. :))

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones