vineri, 5 octombrie 2007

O noua perioada din viata mea....

Dupa o vacanta plina de culoare ,cand soarele inca stralucea vesel pe cerul senin,toamna isi face simtita prezenta prin adierea usoara a vantului,caderea primelor frunze si clopotelul care anunta un nou an scolar!De aceasta data avea sa inceapa o noua perioada din viata mea...ANII DE LICEU!Desi este cea mai importanta perioada din viata unui adolescent consider ,totusi, ca in acelasi timp trebuie sa dovedim din ce in ce mai multa seriozitate.Probabil multi dintre noi,adolescentii,ne-am fi dorit ca jocurile copilariei sa nu se termine nicioadata dar asa cum spune Gaston Bachelard ,copilaria dureaza toata viata.Prima zi de liceu a fost foarte speciala si nu cred k o voi uita niciodata!Multimea de elevi din curtea scolii,emotia care se resimtea contribuiau la o atmosfera oarecum incarcata.Abia asteptam sa-mi cunosc noua doamna diriginta,noii colegi si tot ce inseamna cuvantul liceu.Pot spune insa ca sunt o persoana care se acomodeaza destul de greu...cu un nou inceput!Inca imi aduc aminte silueta fostei mele doamne diriginte...o persoana atat de speciala incat cred ca nu o voi uita nicioadata!Am avut multe de invatat de la dumneaei si intotdeauna va fi pentru mine un exemplu de urmat in viata!.....

2 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

Să sperăm că vei găsi modele şi în noua şcoală.

Grațiela spunea...

Ce emotie... mai ceva ca la examen :">

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones