miercuri, 3 octombrie 2007

POVERBE,MOTTOURI SI VORBE DIN BATRANI

Omul cu adevarat bun este doar cel care ar fi putut fi rau si n-a fost.(Nicolae Iorga)
Cand trei femei discuta se numeste conversatie.Dupa ce una dintre ele pleaca se numeste barfa.
Curajul inseamna sa fii singurul care stie ca-ti este frica.
Cel mai mare lucru pe care il poti face unui prieten nu este sa-i dai din bogatiile tale ,ci sa i le scoti la iveala pe cele care sunt ascunse in el insusi.(Benjamin Disraeli)
Invata din greselile altora,viata e prea scurta pentru a le face tu insuti pe toate.
In viata risipim ani ,iar la moarte cersim clipe.(Nicolae Iorga)
Invata sa-ti scrii durerile pe nisip si bucuriile pe stanca(Sf.Augustin)
O iubire care nu risca nimic ,nu valoreaza nimic.
Mintea nu-i un vas care sa fie umplut ci un foc care trebuie intretinut.(Plutarch)
Un om cinstit este cea mai nobila lucrare a lui Dumnezeu(Robert Burns)
Am cerut putere si viata mi-a dat dificultati pentru a ma face puternic.
Daca vrei sa fii fericit o clipa razbuna-te;daca vrei sa fii fericit o viata iarta!
Un pesimist nu este decat un optimist mai bine informat.


Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe.
Ai grija de vorbele tale pentru ca se vor transforma in fapte.
Ai grija de faptele tale pentru ca se vor transforma in obiceiuri.
Ai grija de obiceiurile tale pentru ca vor fi caracterul tau...
Ai grija de caracterul tau pentru ca el va influenta destinul sau viata ta.(Frank Outlaw)

Un comentariu:

S spunea...

nu am mai gasit pe net oameni care sa le placa in mod special sa invete....pot spune ca nu m gasit deloc. eu nu ma omor cu invatatul dar mereu sunt printre primii. ma numesc radu. mie imi place sa scriu poezii.daca vrei poti sa intri pe http://devlish-raducku.blogspot.com este blogul meu....poti sa citesti si sa lasi unele comentarii. daca vrei sa ma contactezi adauga in lista ta de messenger id-ul fan_messi.

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones