miercuri, 3 martie 2010

Eterna întrebare: de ce?


.............................................................................................................

Şi din nou totul se fărâmă în mii de bucăţele.

Ce să fac? Să strâng cioburile şi să "reconstruiesc" ce s-a spart?

Imposibil ...

Am fost dezamăgită încă o dată ... asta pentru că sunt prea naivă!

Dar ... azi m-am lecuit pentru totdeauna!

.............................................................................................................

2 comentarii:

Alecs spunea...

Niciodata nu te lecuiesti pentru intotdeauna, crede-ma. mereu vei repeta greseala, mai ales daca e vorba de iubire sau prietenii. Proprie (dureroasa) experienta. Inca mi se mai intampla asta desi de mii de ori mi-am promis ca nu se va mai intampla.

R spunea...

...sau nu

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones