luni, 20 iulie 2009

Revin cu "Interviu cu un vampir"

În fiecare din noi se ascund mai multe personalităţi mai mult sau mai puţin misterioase. Fiecăruia dintre noi îi place să citească (sau, ar trebui!) un anumit gen de cărţi. Ideea este că suntem unici prin tot ceea ce facem. Uneori, vrem să fim altcineva. Alteori, vrem să fim doar noi. Aşa e viaţa. Ne e greu să ne "ridicăm" după un eveniment mai puţin plăcut. Nu ştiu de ce am început cu asta. Poate am simţit nevoia să o fac pentru o persoană anume. Ceea ce vroiam să scriu este cu totul diferit. Scriam anul trecut (cred) că am început să citesc "Interviu cu un vampir" de Anne Rice. Nu am putut duce până la capăt nici măcar 30 de pagini. Cu atât mai puţin nu ştiam că romanul are şi o ecranizare. O prietenă mi-a spus că filmul este incomparabil cu cartea. Am decis să-l vizionez. Din punct de vedere al actorilor, decorurilor, melodiilor excelent! Dar, pentru una slabă de înger ca mine, a fost groaznic! Aşa că aviz amatorilor ... cine vrea să viseze vampiri ... îi recomand să-l urmărească! Pun şi trailer-ul!


Un comentariu:

Petra spunea...

e foarte frumoasa cartea, dar mie imi place mult si ecranizarea...sfat citeste si urmatoarele carti, sunt vreo 10, dar sunt superbe :D

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones