marți, 23 decembrie 2008

Camp Rock!

Hey! Ce bine-i în vacanţă ... şi mai ales de sărbători! Ce-mi place iarăşi foarte mult este că şi grila de programe s-a schimbat foarte mult, în sensul că oriunde te-ai uita găseşti filme cu şi despre Crăciun, ceea ce este foarte bine zic eu. Acum două zile am avut ocazia să văd filmul "Camp Rock" în întregime şi pot spune că este cel mai frumos film pe care l-am văzut, în ciuda criticilor care i se aduc. Dacă aveţi ocazia să-l vedeţi, uitaţi-vă ... cred că o să vă placă! Scenariul este cât se poate de original (şi îi aduce în prim - plan pe actorii Demi Lovato şi Joe Jonas), iar îmbinarea de musical, comedie şi dragoste este uluitoare... aşadar aici sunt regăsite toate "ingredientele" unui moment extraordinar. Şi ca să vă convingeţi ... postez pe blog trailer-ul şi o melodie care îmi place foarte mult.






2 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Da, eu m-am indragostit de el si de personajele din el.
Am fost profund emotionat la unele scene. Nota 10! Apropo, daca poti tine-ma te rog si pe mine la curent cu filmele astea de Craciun! Eu ma uit atat de rar la televizor...
Din fericire, de Camp Rock am stiut.

Lavinia spunea...

Şi eu am vizionat acest film de 3 ori...în vacanţă. Mi-a plăcut foarte mult. Melodiile sunt superbe, de asemenea şi povestea. Este un film care merită să fie văzut.

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones