duminică, 10 august 2008

Teamă ... de un nou început ...

Vânt. Un vânt rece ... S-a dus vacanţa. Sau cel puţin ... au mai rămas câteva săptămâni, care nu-mi dau pace deloc. Şcoala va începe în curând. Nu, nu sunt nerăbdătoare. Simt doar teamă. Va fi greu. Sper doar să fie cel puţin la fel de bine ca în clasa a IX-a. Sper să fiu mai curajoasă şi să mă gândesc de mai multe ori înainte de a face un lucru.
Sper să învăţ să-mi aleg mai cu grijă prietenii şi să scap de naivitatea asta.
Dacă viaţa ar fi roz, atunci toţi oamenii ar fi fericiţi. Lucrurile dure au doar rolul de a ne întări şi de a ne face să mergem mai departe oricât de dureros ar fi.

7 comentarii:

Andreea-Otilia spunea...

Dacă viaţa ar fi roz!?! Şi eu, care credeam că tu ai vrea să fie... verde!

C M spunea...

Ha! Ha! Ha!
Adevărat, eu vreau ca totul să fie verde (pur şi simplu ador culoarea ata). Îmi place, însă, să folosesc sintagma respectivă.

C M spunea...

O greşeală mică ... :"asta"

Anonim spunea...

Clasa a X-a e mai usoara decat a IX-a, n-ar trebui sa-ti fie teama.
Cat despre vacanta, cred ca toti elevii regreta ca mai e doar putin :).

Andreea-Otilia spunea...

Sigur... am făcut si eu o glumă...
pe care o continui: cum de simţi tu un vant rece, cand sunt peste 35 de grade afară???

C M spunea...

Am vrut să accentuez sosirea şcolii. Apropo ... de duminică se răceşte vremea!

Andreea-Otilia spunea...

E duminica. Deocamdata e cald! :))

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones