duminică, 3 august 2008

Obârşia Lotrului, un loc cu peisaje minunate!






Weekend-ul acesta s-a dovedit a fi pentru mine unul deosebit de frumos. Împreună cu părinţii şi prietenii noştri de familie am plecat într-un loc cu adevărat superb: Obârşia Lotrului. Deşi am fost şi anul trecut, doar acum pot spune că muntele este mult mai misterios decât marea. Este adevărat: pescăruşii nu îşi fac simţită prezenţa, dar aerul rece, susurul apei şi înălţimea munţilor dau o notă de mister acestui loc, uitat parcă de lume.
Peisajele pe care le-am vazut nu le pot descrie tocmai în cuvinte: este uimitor să auzi susurul apei şi în acelaşi timp să te poţi legăna într-un hamac verde (!). Trist este faptul că am stat doar 3 zile. Mi-aş fi dorit să rămân cel puţin o săptămână. Doar că ... frigul de peste noapte nu este tocmai foarte plăcut, fiindcă am uitat să precizez: am ţinut neapărat să mergem cu cortul. Este o experienţă nemaipomenită.
Desigur ... am observat şi lucruri triste: deşi peste tot se afirmă că pădurea este o sursă foarte importantă pentru animalele ce trăiesc acolo şi nu numai, se pare că noi, oamenii, nu înţelegem: sute de brazi au fost tăiaţi, priveliştea fiind una ... dezolantă.
Cel mai mult mi-a plăcut apa, acea apă cristalină şi foarte, foarte rece. Desigur, pot spune că niciodată n-am văzut atâtea stele pe cer. Am încercat să fotografiez; în zadar. Poza nu reflectă exact ceea ce am văzut.
Mi-ar plăcea să repet această experienţă şi la anul, căci locul acesta chiar este unul de poveste.

4 comentarii:

Grațiela spunea...

peisaj frumos, hamac verde! :-" Intr-adevar superb!

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Mi s-a facut dor de Obarsie ^_^ N-am mai fost de... un an cred :)) Dar daca vrei sa ai 2-3 zile de liniste e locul perfect unde te poti refugia, desi multimea de masini si manelele date la maxim prin corturi cateodata deranjeaza :))

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Nu inteleg cum ati suportat frigul... e groaznic de frig si-n cabanuta daca stai (sau alternativa perfecta la vila cu caldurica :x)
Si inca ceva legat de Obarsie: cea mai buna ciorba de burta :))

C M spunea...

Din fericire, "locul nostru", căci am fost şi anul trecut, este unul liniştit. Da, a fost frig, dar nu de nesuportat.Încă ceva: nu-mi place deloc ciorba de burtă; în schimb ... ador să mănânc acolo, pt că este foarte plăcut ...

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones