sâmbătă, 16 februarie 2008

''Fetiţele mele'' .....


Probabil vă întrebaţi cine sunt fetiţele din imagine. Ei bine, ele sunt verişoarele mele. Cea din stânga se numeşte Bianca, iar cea din dreapta Georgiana. Au personalităţi puternice, ce-i drept, foarte diferite...Una opusul alteia. Să începem cu Georgiana. Are 5 anişori, merge la grădiniţă şi o vizitez de fiecare dată când pot. De obicei colorează, cântă şi dansează..De fapt acestea sunt nişte lucruri absolut normale pentru vârsta ei..Totuşi, este cumva descrierea unei fetiţe cuminţi?




Ei bine, nu. Ştiu că la vârsta asta copiii fac o mulţime de ,,prostii,, dar ea întrece cu siguranţă pe oricine. Este energică (un pic cam prea?!) şi nu de puţine ori îşi surprinde părinţii cu vorbele ei. Are o ,, mândrie,, aparte (mereu am crezut că este din cauza zodiei ei- o leoaică hotărâtă) şi, totuşi, foarte prietenoasă, dornică de a se juca cât mai mult. Deşi este foarte micuţă..Fetiţa asta chiar are ambiţie...Să facă multe lucruri noi!( leoaică, ce să-i faci)..De altfel, toată lumea o iubeşte!..Un mic secret ar putea fi faptul că, povestea ei preferată este, desigur, Albă ca Zăpada!!...







Bianca...Ei bine....Ea este exact opusul Georgianei: sensibilă, cuminte şi foarte prietenoasă..Bianca ar putea fi un model de copil pentru vârsta ei. Are 7 ani...şi am putea spune că este pasionată...de dans!...Şi ea merge la grădiniţă, iar de la anul în clasa întâi...mereu mă întreabă cum este la şcoală şi îi explic...că, cu cât vor trece anii cu atât va fi mai greu!..Dar este doar un copil...Nu-i pot vorbi...de problemele mele de informatică!











Amândouă se înteleg destul de bine, doar că, una este prea ,,tupeistă,, iar alta prea,, sensibilă,,-În definitiv le iubesc pe amândouă la fel de mult!!















3 comentarii:

Andreea-Otilia spunea...

Foarte dragalase verisoarele tale!

C M spunea...

Multumesc! Crede-ma ca le ador pe amandoua!

Grațiela spunea...

Toate trei sunteti niste dulci :X...
Sincer, ziceai de Georgiana ca nu o intrece nimeni :-" .. Ti-am zis ca am vrut sa testez gravitatia de la etajul II? :D Numai fiindca atunci cand eram mica nu mi-era frica de absolut nimic, si am sarit de pe balcon (la 6 ani).. nu spun ca 3 luni am avut de la gat pana la bazin gips :D ...
Sau ca la 2 ani am plecat de acasa, fiindca vroiam sa merg la scoala :))... Ca sa nu mai zic de toate obiectele pe care le-am stricat... Sau cum am jucat teatru cu matusa-mea ca nu o cunosc numai ca sa nu o primesc in casa :"> (Fiindca ma enerva)... sau cum i-am facut lui unchi-miu un cocktail din tot ce am gasit prin casa ca a intrat in coma :"> :))... ehei.. lista ar continua muuuult :"> Imi aminteste de mine pustoaica ta. :)))

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones