sâmbătă, 8 martie 2008

Vechea mea iubire...PATINAJUL ARTISTIC!!

O să încep prin a spune că sportul meu preferat este patinajul, singurul de altfel care transmite emoţie şi sensibilitate. Patinajul este o artă! Competiţiile sunt individuale, dar şi pe perechi. Ritmul şi paşii sunt foarte importanţi pe gheaţă!
Preferata mea este, desigur, Irina Slutskaya! O patinatoare bună ce nu avea adversari; multiplă campioană mondială şi europeană Irina a caştigat 40 de medalii de aur!!





P.S La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor!

Un comentariu:

Andreea-Otilia spunea...

Este şi sportul meu preferat! De obicei nu pierdeam niciun campionat, dar europenele de anul acesta le-am ratat pentru că erau exact înainte de naţionala de la chimie. Dar nu ratez mondialele... Astea încep chiar marţi seara.

Muzică


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones